Back from the math test. I think I passed as it felt relatively easy. Lovely Hanna borrowed me her calculator as my own thing is somewhere around but I can't seem to find it. Tomorrow I have another math exam and I'm also wandering if I should do some painting today too, apart from reading (yes, reading, not counting) math and writing something. I think I'll also need to clean this apartment up because it's a mess and the interview dude is going to be here on Monday. I'd better get the ACEO card ready by then. Also, I broke my shoulder. I fell when I was walking to school this morning and the sidewalk was all icy. Of course I had been in a hurry and hadn't had time to put on my combat boots but wore summery flats instead. Oh, snap.
Saavuin matikankokeesta hyvillä mielin kiitos sen sietämättömän helppouden, joka mitä luultavimmin oli oikeasti piilotettua vaikeutta. Aina kun kokeet tuntuu helpoilta, ne menevät perseelleen - se on varmaan jokin universumin laki tai jotakin. Sormea särkee, ja olkapäätä, koska kaaduin koulumatkalla kun oli kiire ja kesäkengät jalkakäytävien ollessa kaljamalla ja hiekoitettuina ehkä paskimmin ikinä. Sukat kastui, eikä venähtänyt jalka tykännyt joten saapa nähä miten käy huomisen tanssimisen. Huonosti varmaan, mutta on mulla vanunkin pikkujoulut mentäviksi huomenna jos nyt en Nelivitoseen kopeutuisikaan. Menen kyllä sinnekin, koska minua on moneen kertaan kysytty ja haluan. Tanssin vaikka yhdellä jalalla, jumaliste.
Nyt till affären och att dricka kaffe.
No comments:
Post a Comment